ZWROTY, REKLAMACJE
FORMULARZ ZWROTU

ZWROTY

towar można zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki

3 praktyczne porady: 

  • zachowaj numer paczki nadany przez wybranego przez Ciebie przewoźnika
  • jeśli odsyłasz towar na Poczcie Polskiej ważne aby przesyłka była zarejestrowana, nie odsyłaj towaru zwykłym listem
  • jeśli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka doszła już do magazynu zwrotów najlepiej śledź proszę przesyłkę na stronach przewoźnika

Uważnie zadbaj o czystość zwracanego towaru  w środku i na zewnątrz

zgodnie z prawem Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia noszonego, zabrudzonego lub zniszczonego towaru lub obciążyć Kupującego kosztami profesjonalnego czyszczenia.

Prawdziwe gorsety są mało dostępnym towarem- mają specjalistyczne konstrukcje z wieloma elementami, i potrzebują specjalnego traktowania, uprzejmie prosimy o stosowanie się do instrukcji:

  • Nie przyjmujemy zwrotów towarów opylonych, oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem, pierzem, kurzem, nie przyjmujemy towarów wyperfumowanych ani z zapachem nikotyny.  Klient ma obowiązek usunąć tego typu zabrudzenia we własnym zakresie
  • Nie próbuj odsyłać używanego towaru ( nie uda się) wszystkie zwroty otwierane są w obecności kamer.
  • pakuj gorset do transportu na płasko,  nie zwijaj go w rulon
  • zrób kokardę ze sznura - taką zwykłą jak wiąże się buty 
  • jeśli sznur był podczas przymiarki wyciągany i przewlekany musi zostać wpleciony w to samo miejsce tak jak został wysłany ze szwalni
  • zapnij zapięcie gorsetu; haftki */brykle/zamek

*szczególna prośba dla gorsetów zapinanych na haftki:

załóż gumkę recepturkę na "grzybki" haftek. Gumka zapobiega rozpinaniu się gorsetów w transporcie, metalowe "grzybki" haftek nie będą tarły o materiał-  z góry dziękujemy za zrozumienie

INSTRUKCJA NADANIA PACZKI ZWROTNEJ

Krok 1. 

przygotuj pismo

wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu  Pobierz 

zamiennie można włożyć do paczki odręcznie napisane "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna "- takie pismo powinno zawierać: data zwrotu, imię i nazwisko, numer zamówienia, kod towary, wartość towaru, numer konta bankowego na które Sprzedający ma zwrócić należności, podpis

Kod produktu SKU: znajdziesz na metce nad kodem kreskowym oraz w mailu potwierdzającym zamówienie

Krok 2. 

zapakuj

  • czysty, nieużywany towar spakuj na płasko do worka, kartonika lub dużej koperty ( nie rób z gorsetu rulonu)
  • dołącz do paczki formularz zwrotu lub oświadczenie 
  • zabezpiecz towar przed uszkodzeniem w transporcie

Krok 3. 

Wyślij paczkę we własnym zakresie na adres:

DTW Gorsety-PL

Panattoni P.W.W.

Sochaczewska 98C

05-870 Błonie

telefon: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

Krok 4. 

rozliczenie:

W terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu do magazynu otrzymasz zwrot należności na podane przez Kupującego konto bankowe.

Jak wygląda procedura przyjmowania zwrotów:

Magazyn zwrotów prowadzi dla naszego sklepu profesjonalna firma zewnętrzna DTW Logistic, która doskonale specjalizuje się w tych procesach. Pracownicy Magazynu Zwrotów otwierają paczki, następnie robią oględziny czystość zwróconego towaru-wystawiają raport z przyjęcia zwrotu oraz  robią foto dokumentację-  całość przesyłana jest automatycznie do systemu- każdy zwrot ma swoją historię i jest dokumentowany pod kamerami.

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego 600726424 załatwimy wszystko szybko i bez zbędnej zwłoki - jesteśmy do Twojej dyspozycji - Zawsze Frontem do Klienta

możesz korzystać także z:

Formularz kontaktowy lub maila: biuro@gorsety-pl.pl 


WYMIANY

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów na inny model
W sklepie GORSETY-PL wymiana polega na dokonaniu zwrotu zakupionego towaru i złożeniu nowego zamówienia na inny model czy rozmiar. 


REKLAMACJE

Krok 1.

Jeśli odkryjesz wadę najpierw zgłoś ten fakt telefonicznie 600726424 

aby przyśpieszyć procedurę reklamacji dobrze jest przesłać zdjęcia zauważonej wady oraz metki firmowej wszytej wewnątrz gorsetu

  • Wyślij zgłoszenie na adres: biuro@gorsety-pl.pl
  • Opisz krótko na czym polega wada
  • Podaj numer zamówienia lub datę zakupu oraz imię i nazwisko Kupującego
  • pobierz i wydrukuj  Formularz reklamacyjny ( można napisać pismo odręcznie -wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdziesz na samym dole tej strony)

Krok 2.

Wadliwy towar wyślij razem z wypełnionym formularzem / zgłoszeniem reklamacji

adres:

DTW Gorsety-PL

Panattoni P. W.W.

Sochaczewska 98C

05-870 Błonie

tel: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru

W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl


Wzór Pisma Reklamacyjnego (przykład jakie informacje potrzebujemy)

Miejscowość .....

Data .....

Do: Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska, ul. Dubois 7 lokal 24, 00-182  Warszawa

Imię, nazwisko, e-mail, telefon oraz adres konsumenta który zwraca towar

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… nr zamówienia towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam:

należy wybrać jedną z opcji 

  • wymiany towaru na nowy
  • nieodpłatną naprawę towaru
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………. 
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………. 

 

Data i Podpis

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl