ZWROTY, REKLAMACJE
FORMULARZ ZWROTU

UWAGA!  Już niebawem w Kwietniu nastąpi zmiana adresu magazynu zwrotów.

w dniach 4-12 Kwietnia prosimy nie nadawać żadnych zwrotów-reklamacji

Dla wszystkich Klientów których dotyczyć będzie ta przerwa czas na odesłanie zwrotu zostaje automatycznie adekwatnie wydłużony o 8 dni. 

BARDZO PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA I PROSIMY PRZESTRZEGAĆ TYCH DAT.

Jeśli mają Państwa jakieś pytania prosimy zadzwonić do naszego Biura Obsługi Klienta tel.  600726424

 

ZWROTY (nadawane do dnia 4 Kwietnia 2023)

Każdy zakupiony w sklepie Gorsety-PL towar można zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki

WAŻNE: zachowaj numer nadawanej paczki ze zwrotem towaru- jeśli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka doszła już do magazynu zwrotów śledź przesyłkę na stronach przewoźnika-czasem paczka może być już w magazynie zwrotów, a my możemy jeszcze nie widzieć jej w systemie, dlatego potwierdzenie dostarczenia paczki sprawdzajcie proszę na stronie przewoźnika- z góry bardzo dziękujemy

Zadbaj o czystość zwracanego towaru - zgodnie z prawem sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia noszonego, zabrudzonego lub zniszczonego gorsetu lub obciążyć Kupującego kosztami profesjonalnego czyszczenia

Prawdziwe gorsety są mało dostępnym towarem- mają specjalistyczne konstrukcje z wieloma elementami, dlatego potrzebują specjalnego traktowania, prosimy o stosowanie się do instrukcji:

  • Nie przyjmujemy zwrotów towarów opylonych, oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem, pierzem ani kurzem! Klient ma obowiązek usunąć tego typu zabrudzenia we własnym zakresie
  • Nie próbuj odsyłać używanego towaru - nie uda się - nie handlujemy towarami używanymi jak np. Zalando
  • Nie zwijaj gorsetu w rulon, w ten sposób możemy zniszczyć konstrukcję. Gorset należy zawsze ułożyć do transportu na płasko
  • Zrób kokardę ze sznura - tak jak wiąże się buty - absolutnie nie obwiązywać sznura w koło gorsetu
  • Jeśli sznur był wyciągany, przewlekany musi zostać wpleciony dokładnie tak jak został wysłany ze szwalni
  • Zapnij haftki */brykle/zamek gorsetu

zapnij haftki, a potem załóż gumkę recepturkę na "grzybki haftek" - gumka recepturka naciągnięta na zapięcie ( przynajmniej 3-4 kolejne grzybki haftki) wspaniale zapobiega rozpinaniu się gorsetów w transporcie, grzybki nie będą tarły o tkaninę, unikniemy  przetarć  zaciągnięć -Bardzo prosimy o zakładanie gumek- to naprawdę ma ogromne znaczenie.

Wyłącznie dzięki odpowiedzialnym Klientom sklep możemy dostarczać towary wysokiej jakości. Bardzo dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

INSTRUKCJA NADANIA PACZKI ZWROTNEJ

Kod produktu SKU: znajdziesz z łatwością na metce zawieszonej przy gorsecie (nad kodem kreskowym) ,w nazwie każdego gorsetu na stronie sklepu oraz w mailu potwierdzającym zamówienie

Krok 1. 

Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - Pobierz Formularz pdf 

Formularz nie musi być drukowany, można załączyć krótkie pismo napisane odręcznie tzw.  "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna "

W "Oświadczeniu" należy podać podstawowe dane związane z zakupem:

datę oświadczenia, do kogo pismo jest kierowane (do Sklepu Gorsety-PL), imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia lub datę zakupu, kod i wartość towaru, numer konta bankowego na które Sprzedający ma zwrócić należności, odręczny podpis osoby zwracającej towar

Krok 2. 

Koniecznie Sprawdź czystość gorsetu w środku i na zewnątrz

Towar odsyłasz w stanie idealnie czystym

Spakuj towar do worka lub dużej koperty

Zabezpiecz towar przed uszkodzeniem w transporcie

Dołącz do paczki formularz lub oświadczenie

Uwaga: towary zwrócone bez załączonego formularza lub oświadczenia nie będą mogły zostać zidentyfikowane przez pracowników magazynu zwrotów-procesowanie zwrotu bez formularza jest bardzo trudne

Krok 3. 

zwrot nadawany do dnia 4 Kwietnia 2023 wyślij na adres:

DTWL  - Gorsety-PL

Magazyn DC5 - ZWROT

Kopytów 44E

05-870 Błonie

telefon: 600726424

w dniach 4-12 Kwietnia nie wysyłaj zwrotów-reklamacji -termin na odesłanie zwrotu zostaje automatycznie wydłużony

 

od 12 kwietnia 2023 paczki prosimy nadawać na nowy adres:

DTW -Gorsety-PL

Panattoni Park W.W.

Sochaczewska 98C

05-870 Błonie

tel: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

Krok 4. 

W terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu do magazynu otrzymasz zwrot należności na podane w formularzu konto bankowe. Jeśli płatności dokonano za pośrednictwem Przelewy24, zwrot może być procesowany również za pośrednictwem tego systemu płatności.

Magazyn zwrotów otwiera paczki , następnie robi oględziny czystość zwróconego gorsetu-wystawia raport z przyjęcia zwrotu oraz  foto dokumentację-  całość przesyłana jest do biura Obsługi Klientów

W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub wyślij zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl


WYMIANY

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów na inny model
W sklepie GORSETY-PL wymiana polega na dokonaniu zwrotu zakupionego towaru i złożeniu zupełnie nowego zamówienia na inny model czy rozmiar. 


REKLAMACJE

Krok 1.

Jeśli odkryjesz wadę najpierw zgłoś ten fakt mailowo: jeśli to możliwe prześlij zdjęcia zauważonej wady oraz metki firmowej wszytej wewnątrz gorsetu. Jeśli produkt nadal posiada papierowe metki  prześlij zdjęcie naklejki z kodami - takie fotograficzne zgłoszenie znacznie przyśpieszy procedurę reklamacji 

  • Wyślij zgłoszenie na adres: biuro@gorsety-pl.pl
  • Opisz krótko na czym polega wada
  • Podaj numer zamówienia lub datę zakupu oraz imię i nazwisko Kupującego
  • Następnie pobierz i wydrukuj  Formularz pdf REKLAMACJA

Jeśli nie masz możliwości drukowania napisz zgłoszenie reklamacji odręcznie -wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdziesz klikając  Formularz oraz na samym dole tej strony

Z wysyłka towaru najlepiej poczekaj do chwili kiedy Biuro Obsługi Klienta odpisze na Twoje zgłoszenie mailowe 

Krok 2.

Wadliwy towar zapakuj koniecznie razem z wypełnionym formularzem / zgłoszeniem reklamacji

Reklamacje nadawane do dnia 4 Kwietnia 2023 wyślijcie na adres:

DTWL Gorsety-PL

Magazyn DC5 - ZWROT

Kopytów 44E

05-870 Błonie

telefon: 600726424

w dniach 4-12 Kwietnia  nic nie wysyłaj

Reklamacje nadawane od 12 kwietnia 2023 prosimy wysłać na nowy adres:

DTW Gorsety-PL

Panattoni Park W.W.

Sochaczewska 98C

05-870 Błonie

tel: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru

W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl


Wzór Pisma Reklamacyjnego (przykład jakie informacje potrzebujemy)

Miejscowość .....

Data .....

Do: Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska, ul. Dubois 7 lokal 24, 00-182  Warszawa

Imię, nazwisko, e-mail, telefon oraz adres konsumenta który zwraca towar

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… nr zamówienia towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam:

należy wybrać jedną z opcji 

  • wymiany towaru na nowy
  • nieodpłatną naprawę towaru
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………. 
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………. 

 

Data i Podpis

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl