
UWAGA! Już niebawem w Kwietniu nastąpi zmiana adresu magazynu zwrotów.
w dniach 4-12 Kwietnia prosimy nie nadawać żadnych zwrotów-reklamacji
Dla wszystkich Klientów których dotyczyć będzie ta przerwa czas na odesłanie zwrotu zostaje automatycznie adekwatnie wydłużony o 8 dni.
BARDZO PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA I PROSIMY PRZESTRZEGAĆ TYCH DAT.
Jeśli mają Państwa jakieś pytania prosimy zadzwonić do naszego Biura Obsługi Klienta tel. 600726424
ZWROTY (nadawane do dnia 4 Kwietnia 2023)
Każdy zakupiony w sklepie Gorsety-PL towar można zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki
WAŻNE: zachowaj numer nadawanej paczki ze zwrotem towaru- jeśli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka doszła już do magazynu zwrotów śledź przesyłkę na stronach przewoźnika-czasem paczka może być już w magazynie zwrotów, a my możemy jeszcze nie widzieć jej w systemie, dlatego potwierdzenie dostarczenia paczki sprawdzajcie proszę na stronie przewoźnika- z góry bardzo dziękujemy
Zadbaj o czystość zwracanego towaru - zgodnie z prawem sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia noszonego, zabrudzonego lub zniszczonego gorsetu lub obciążyć Kupującego kosztami profesjonalnego czyszczenia
Prawdziwe gorsety są mało dostępnym towarem- mają specjalistyczne konstrukcje z wieloma elementami, dlatego potrzebują specjalnego traktowania, prosimy o stosowanie się do instrukcji:
- Nie przyjmujemy zwrotów towarów opylonych, oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem, pierzem ani kurzem! Klient ma obowiązek usunąć tego typu zabrudzenia we własnym zakresie
- Nie próbuj odsyłać używanego towaru - nie uda się - nie handlujemy towarami używanymi jak np. Zalando
- Nie zwijaj gorsetu w rulon, w ten sposób możemy zniszczyć konstrukcję. Gorset należy zawsze ułożyć do transportu na płasko
- Zrób kokardę ze sznura - tak jak wiąże się buty - absolutnie nie obwiązywać sznura w koło gorsetu
- Jeśli sznur był wyciągany, przewlekany musi zostać wpleciony dokładnie tak jak został wysłany ze szwalni
- Zapnij haftki */brykle/zamek gorsetu
* zapnij haftki, a potem załóż gumkę recepturkę na "grzybki haftek" - gumka recepturka naciągnięta na zapięcie ( przynajmniej 3-4 kolejne grzybki haftki) wspaniale zapobiega rozpinaniu się gorsetów w transporcie, grzybki nie będą tarły o tkaninę, unikniemy przetarć zaciągnięć -Bardzo prosimy o zakładanie gumek- to naprawdę ma ogromne znaczenie.
Wyłącznie dzięki odpowiedzialnym Klientom sklep możemy dostarczać towary wysokiej jakości. Bardzo dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
INSTRUKCJA NADANIA PACZKI ZWROTNEJ
Kod produktu SKU: znajdziesz z łatwością na metce zawieszonej przy gorsecie (nad kodem kreskowym) ,w nazwie każdego gorsetu na stronie sklepu oraz w mailu potwierdzającym zamówienie
Krok 1.
Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - Pobierz Formularz pdf
Formularz nie musi być drukowany, można załączyć krótkie pismo napisane odręcznie tzw. "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna "
W "Oświadczeniu" należy podać podstawowe dane związane z zakupem:
datę oświadczenia, do kogo pismo jest kierowane (do Sklepu Gorsety-PL), imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia lub datę zakupu, kod i wartość towaru, numer konta bankowego na które Sprzedający ma zwrócić należności, odręczny podpis osoby zwracającej towar
Krok 2.
Koniecznie Sprawdź czystość gorsetu w środku i na zewnątrz
Towar odsyłasz w stanie idealnie czystym
Spakuj towar do worka lub dużej koperty
Zabezpiecz towar przed uszkodzeniem w transporcie
Dołącz do paczki formularz lub oświadczenie
Uwaga: towary zwrócone bez załączonego formularza lub oświadczenia nie będą mogły zostać zidentyfikowane przez pracowników magazynu zwrotów-procesowanie zwrotu bez formularza jest bardzo trudne
Krok 3.
zwrot nadawany do dnia 4 Kwietnia 2023 wyślij na adres:
DTWL - Gorsety-PL
Magazyn DC5 - ZWROT
Kopytów 44E
05-870 Błonie
telefon: 600726424
w dniach 4-12 Kwietnia nie wysyłaj zwrotów-reklamacji -termin na odesłanie zwrotu zostaje automatycznie wydłużony
od 12 kwietnia 2023 paczki prosimy nadawać na nowy adres:
DTW -Gorsety-PL
Panattoni Park W.W.
Sochaczewska 98C
05-870 Błonie
tel: 600726424
e-mail: biuro@gorsety-pl.pl
Krok 4.
W terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu do magazynu otrzymasz zwrot należności na podane w formularzu konto bankowe. Jeśli płatności dokonano za pośrednictwem Przelewy24, zwrot może być procesowany również za pośrednictwem tego systemu płatności.
Magazyn zwrotów otwiera paczki , następnie robi oględziny czystość zwróconego gorsetu-wystawia raport z przyjęcia zwrotu oraz foto dokumentację- całość przesyłana jest do biura Obsługi Klientów
W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub wyślij zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl
WYMIANY
Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów na inny model
W sklepie GORSETY-PL wymiana polega na dokonaniu zwrotu zakupionego towaru i złożeniu zupełnie nowego zamówienia na inny model czy rozmiar.
REKLAMACJE
Krok 1.
Jeśli odkryjesz wadę najpierw zgłoś ten fakt mailowo: jeśli to możliwe prześlij zdjęcia zauważonej wady oraz metki firmowej wszytej wewnątrz gorsetu. Jeśli produkt nadal posiada papierowe metki prześlij zdjęcie naklejki z kodami - takie fotograficzne zgłoszenie znacznie przyśpieszy procedurę reklamacji
- Wyślij zgłoszenie na adres: biuro@gorsety-pl.pl
- Opisz krótko na czym polega wada
- Podaj numer zamówienia lub datę zakupu oraz imię i nazwisko Kupującego
- Następnie pobierz i wydrukuj Formularz pdf REKLAMACJA
Jeśli nie masz możliwości drukowania napisz zgłoszenie reklamacji odręcznie -wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdziesz klikając Formularz oraz na samym dole tej strony
Z wysyłka towaru najlepiej poczekaj do chwili kiedy Biuro Obsługi Klienta odpisze na Twoje zgłoszenie mailowe
Krok 2.
Wadliwy towar zapakuj koniecznie razem z wypełnionym formularzem / zgłoszeniem reklamacji
Reklamacje nadawane do dnia 4 Kwietnia 2023 wyślijcie na adres:
DTWL Gorsety-PL
Magazyn DC5 - ZWROT
Kopytów 44E
05-870 Błonie
telefon: 600726424
w dniach 4-12 Kwietnia nic nie wysyłaj
Reklamacje nadawane od 12 kwietnia 2023 prosimy wysłać na nowy adres:
DTW Gorsety-PL
Panattoni Park W.W.
Sochaczewska 98C
05-870 Błonie
tel: 600726424
e-mail: biuro@gorsety-pl.pl
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru
W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl
Wzór Pisma Reklamacyjnego (przykład jakie informacje potrzebujemy)
Miejscowość .....
Data .....
Do: Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska, ul. Dubois 7 lokal 24, 00-182 Warszawa
Imię, nazwisko, e-mail, telefon oraz adres konsumenta który zwraca towar
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… nr zamówienia towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam:
* należy wybrać jedną z opcji
- wymiany towaru na nowy*
- nieodpłatną naprawę towaru*
- obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………. *
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………. *
Data i Podpis