ZWROTY, REKLAMACJE
FORMULARZ ZWROTU

ZWROTY

 

  • nie przyjmujemy zwrotów towarów opylonych, oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem, pierzem, kurzem, towarów wyperfumowanych, z zapachem nikotyny. Kupujący ma obowiązek usunąć tego typu zabrudzenia we własnym zakresie
  • nie przyjmujemy zwrotu towaru używanego
  • spakuj gorset na płasko, nie zwijaj w rulon
  • zrób kokardę ze sznura - taką zwykłą jak wiąże się buty 
  • jeśli sznur był  wyciągany i przewlekany musi zostać wpleciony w to samo miejsce 
  • zapnij gorset, szczególna prośba dla gorsetów zapinanych na haftki: prosimy załóż gumkę recepturkę na "grzybki" haftek, gumka zapobiega otwieraniu się gorsetu i przetarciom materiału w transporcie. 

Dziękujemy!

 W przypadku pytań prosimy  o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi nr tel. 600726424

Krok 1.   Pobierz Formularz Zwrotu lub włóż do paczki odręcznie napisane "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna "-  pismo powinno zawierać: data zwrotu, imię i nazwisko, numer zamówienia, kod SKU towaru*, wartość towaru, numer konta bankowego na które Sprzedający ma zwrócić należności, podpis

*Kod produktu SKU: znajdziesz na metce nad kodem kreskowym oraz w mailu potwierdzającym zamówienie

Krok 2. 

  • zapakuj towar
  • dołącz do paczki formularz zwrotu lub odręczne oświadczenie 

Krok 3. 

Wyślij paczkę we własnym zakresie na adres:

Pack Fully  Gorsety-PL

ul. Stągiewna 6

03-117 Warszawa

telefon: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

 

Krok 4. 

Rozliczenie nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu 

Magazyn zwrotów prowadzi dla naszego sklepu profesjonalna firma  Pack Fully(otwierają paczki, robią oględziny czystość zwróconego towaru- robią foto dokumentację, generują raport zwrotu).

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi nr telefonu 600726424


Łatwe sposoby zamawiania usług kurierskich

Jest wiele sposobów zamawiania usług kurierskich, jeśli nie masz swojego ulubionego możesz skorzystać np. z popularnego serwisu Wygodne Zwroty -adres magazynu zwrotów jest tu wypełniony automatycznie -wpisujesz tylko dane zamówienia które zwracasz: 

kliknij  Wygodne Zwroty


WYMIANY

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów na inny model

Wymiana polega na dokonaniu zwrotu zakupionego towaru i złożeniu nowego zamówienia na inny model czy rozmiar. 


REKLAMACJE

Krok 1.

Jeśli odkryjesz wadę najpierw zgłoś ten fakt do Biura Obsługi Sklepu najlepiej telefonicznie 600726424 lub kontakt@gorsety-pl.pl

aby przyśpieszyć procedurę reklamacji dobrze jest przesłać zdjęcia zauważonej wady oraz metki firmowej wszytej wewnątrz gorsetu-zdjęcia można wysłać sms na nr telefonu 600726424 lub kontakt@gorsety-pl.pl

  • Opisz krótko na czym polega wada
  • Podaj numer zamówienia lub datę zakupu oraz imię i nazwisko Kupującego
  • pobierz i wydrukuj  Formularz reklamacyjny ( można napisać pismo odręcznie -wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdziesz na samym dole tej strony)

Krok 2.

Wadliwy towar wyślij razem z wypełnionym formularzem / zgłoszeniem reklamacji

na adres:

Pack Fully  Gorsety-PL

ul. Stągiewna 6

03-117 Warszawa

telefon: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

Sprzedający rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru

W przypadku pytań zadzwoń do Nas nr telefonu 600726424


Wzór Pisma Reklamacyjnego (przykład jakie informacje potrzebujemy)

Miejscowość: .....

Data: .....

Do: Gorsety-PL

Imię, nazwisko, e-mail, telefon oraz adres konsumenta który zwraca towar

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… nr zamówienia towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam:

należy wybrać jedną z opcji 

  • wymiany towaru na nowy
  • nieodpłatną naprawę towaru
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………. 
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………. 

 

Data i Podpis

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl