ZWROTY
- nie przyjmujemy zwrotów towarów opylonych, oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem, pierzem, kurzem, towarów wyperfumowanych, z zapachem nikotyny. Kupujący ma obowiązek usunąć tego typu zabrudzenia we własnym zakresie
- nie przyjmujemy zwrotu towaru używanego
- spakuj gorset na płasko, nie zwijaj w rulon
- zrób kokardę ze sznura - taką zwykłą jak wiąże się buty
- jeśli sznur był wyciągany i przewlekany musi zostać wpleciony w to samo miejsce
- zapnij gorset, szczególna prośba dla gorsetów zapinanych na haftki: prosimy załóż gumkę recepturkę na "grzybki" haftek, gumka zapobiega otwieraniu się gorsetu i przetarciom materiału w transporcie.
Dziękujemy!
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi nr tel. 600726424
Krok 1. Pobierz Formularz Zwrotu lub włóż do paczki odręcznie napisane "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna "- pismo powinno zawierać: data zwrotu, imię i nazwisko, numer zamówienia, kod SKU towaru*, wartość towaru, numer konta bankowego na które Sprzedający ma zwrócić należności, podpis
*Kod produktu SKU: znajdziesz na metce nad kodem kreskowym oraz w mailu potwierdzającym zamówienie
Krok 2.
- zapakuj towar
- dołącz do paczki formularz zwrotu lub odręczne oświadczenie
Krok 3.
Wyślij paczkę we własnym zakresie na adres:
Pack Fully Gorsety-PL
ul. Stągiewna 6
03-117 Warszawa
telefon: 600726424
e-mail: biuro@gorsety-pl.pl
Krok 4.
Rozliczenie nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu
Magazyn zwrotów prowadzi dla naszego sklepu profesjonalna firma Pack Fully(otwierają paczki, robią oględziny czystość zwróconego towaru- robią foto dokumentację, generują raport zwrotu).
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi nr telefonu 600726424
Łatwe sposoby zamawiania usług kurierskich
Jest wiele sposobów zamawiania usług kurierskich, jeśli nie masz swojego ulubionego możesz skorzystać np. z popularnego serwisu Wygodne Zwroty -adres magazynu zwrotów jest tu wypełniony automatycznie -wpisujesz tylko dane zamówienia które zwracasz:
kliknij Wygodne Zwroty
WYMIANY
Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów na inny model
Wymiana polega na dokonaniu zwrotu zakupionego towaru i złożeniu nowego zamówienia na inny model czy rozmiar.
REKLAMACJE
Krok 1.
Jeśli odkryjesz wadę najpierw zgłoś ten fakt do Biura Obsługi Sklepu najlepiej telefonicznie 600726424 lub kontakt@gorsety-pl.pl
aby przyśpieszyć procedurę reklamacji dobrze jest przesłać zdjęcia zauważonej wady oraz metki firmowej wszytej wewnątrz gorsetu-zdjęcia można wysłać sms na nr telefonu 600726424 lub kontakt@gorsety-pl.pl
- Opisz krótko na czym polega wada
- Podaj numer zamówienia lub datę zakupu oraz imię i nazwisko Kupującego
- pobierz i wydrukuj Formularz reklamacyjny ( można napisać pismo odręcznie -wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdziesz na samym dole tej strony)
Krok 2.
Wadliwy towar wyślij razem z wypełnionym formularzem / zgłoszeniem reklamacji
na adres:
Pack Fully Gorsety-PL
ul. Stągiewna 6
03-117 Warszawa
telefon: 600726424
e-mail: biuro@gorsety-pl.pl
Sprzedający rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru
W przypadku pytań zadzwoń do Nas nr telefonu 600726424
Wzór Pisma Reklamacyjnego (przykład jakie informacje potrzebujemy)
Miejscowość: .....
Data: .....
Do: Gorsety-PL
Imię, nazwisko, e-mail, telefon oraz adres konsumenta który zwraca towar
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… nr zamówienia towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam:
* należy wybrać jedną z opcji
- wymiany towaru na nowy*
- nieodpłatną naprawę towaru*
- obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………. *
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………. *
Data i Podpis